POGOJI POSLOVANJA 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Vrste uporabnikov 

Z registracijo na www.natalijinkoticek.si postanete član natalijinkoticek.si. Pravico do nakupa v spletni trgovini Natalijinkoticek.si imajo registrirani člani in tudi gostje, ki opravijo hitri nakup in se jim pred nakupom ni treba registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.

Dostopnost informacij

Natalijinkoticek.si se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, bo dostopen v razumljivem roku),e) pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, g) način plačila in dostave, h) časovno veljavnost ponudbe,i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojev za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Natalijinkoticek.si ažurirajo in spreminjajo pogosto. Cena v spletni trgovini Natalijinkoticek.si je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Vse cene vključujejo 22% DDV.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med Bumerang d.o.o.  in kupcem je v spletni trgovini Natalijinkoticek.si sklenjena v trenutku, ko Natalijinkoticek.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Bumerang d.o.o. kot za kupca. Vse cene vključujejo 22% DDV.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Natalijinkoticek.si in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo. 

Rok dostave 

Vsa naročila, oddana med delovnikom, odpošljemo v roku treh delovnih dni. Naročila, ki imajo označeno ‘neposredna bančna transakcija’, pošljemo v roku treh delovnih dni, ko prejmemo nakazilo na TRR.  Naročila, naročena med vikendom in prazniki, obravnavamo takoj naslednji delovni dan in jih pošljemo v roku treh delovnih dni. Pri izdelkih, pri katerih je posebej označen daljši dostavni rok, se upošteva le-ta.  

Načini plačila

Spletna trgovina Natalijinkoticek.si omogoča naslednje načine plačila:

  • po predračunu (Neposredna bančna transakcija) na račun podjetja,
  • z odkupnino preko Pošte Slovenije.

Stroški pakiranja in dostave znašajo 4,90 € ali 6 € vključno s stroški odkupnine, ki jih zaračuna Pošta Slovenije.  Odvisno od izdelka, ki ga izberjo.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Izdaja računa

Bumerang d.o.o. v paketu z naročenimi artikli iz spletne trgovine Natalijinkoticek.si kupcu pošlje tudi račun. Na računu so razčlenjeni cena in vsi stroški, povezani z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Kode za popust 

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Natalijinkoticek.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Natalijinkoticek.si ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsaka koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti, in jih dajte v košarico.• Na zaključku blagajne v okence ”koda kupona” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”unovči kupon”.• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust samodejno odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.

Postopek nakupa

  1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.natalijinkoticek.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico in da lahko nadaljujete z nakupovanjem. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo desno zgoraj ‘košarica’ in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.
  2. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani natalijinkoticek.si je v zgornjem desnem kotu ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora spremeniti količino izdelka in klikniti “posodobi košarico”. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, mora klikniti na logotip – povezavo ”Natalijin kotiček”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj spletno trgovino.

III. Nakupovalna košarica: Za dokončanje naročila morate izpolniti klikniti gumb “nadaljuj na blagajno”.

  • 1. Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, naslov, poštno številko kraj, tel. številko in e-naslov), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni.
  • 2. Strošek dostave: dostava Pošta Slovenije.
  • 3. Način plačila: Izbira se lahko med dvema načinoma plačila: Neposredna bančna transakcija in Plačilo po povzetju.
  • 4. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico, jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb “unovči kupon”.
  • 5. Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  1. Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral, in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Oddaj naročilo”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst:  “Hvala. Vaše naročilo je bilo sprejeto ter št. naročila, datum naročila, e-naslov, znesek, način plačila.”

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Natalijinkoticek.si  so na spletni strani Natalijinkoticek.si vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
  • Bumerang d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ki so jo zabeležili v spletni trgovini Natalijinkoticek.si. 
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na koncu nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila. 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@bumerang.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvoumno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
  • Potrošnik mora najpozneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Bumerang d.o.o., Grušena 13f, 2201 Zgornja Kungota, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 
  • Pri odstopu od pogodbe, pri kateri je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Odgovornost za stvarne napake

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Varnost

Bumerang d.o.o. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Komunikacija

Natalijinkoticek.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS-sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Natalijinkoticek.si izrecno spoštovala.

Ocene, mnenja in priporočila

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
  • Natalijinkoticek.si omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Natalijinkoticek.si pregleda. Natalijinkoticek.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Natalijinkoticek.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Natalijinkoticek.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Natalijinkoticek.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Natalijinkoticek.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na natalijinkoticek.si.

Pravno obvestilo 

Spletna trgovina Natalijinkoticek.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in videoelementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Omejitev odgovornosti

Spletna trgovina natalijinkoticek.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Natalijinkoticek.si včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo Bumerang d.o.o., preko spletne trgovine Natalijinkoticek.si kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

 Izključitev odgovornosti

 Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori

Bumerang d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Bumerang d.o.o se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@bumerang.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Bumerang d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Bumerang d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Bumerang d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Natalijinkoticek.si, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ: Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.